Yhteisymmärrystä tarvitaan. Kommunikointi on aina ihmeellista! Jos nainen sanoo vaikka helle, niin mies voi ymmärtää pelle. ei kuin ihan oikeasti, minulla on monesti kovin oudot yhdistyspiuhat aivoissani. ymmärrän ihan väärin ja olen mielelläni siinä suhteessa blondi. Vaan myönnän sen nyt, nuorena olin aina oikeassa... Eikö se ole kehitystä!

Ihanaa kumppanuuttaa ja mökötystä on kasveillakin. Siitä olen lukenut, mutta nyt uskon. Istutan juuri sipuleille samettiruusukamuja. Yhdistin juuri basilikan ja tomaatin vierekkäin. Tuleekohan sieltä kohta valmista tomaatti-mozzarella-basilika salaattia?

Jos olisin kasvi, niin olisin ehkä juhannusruusu. Ainakin tänään,koska se kukkii ja tuoksuu niin mielettömän ihanasti. Toisaalta se on kovin lyhytaikainen ilo ja aika piikikäs. Joten ehkäpä olen sittenkin pihlaja, joka tuottaa iloa melkein jokaisena vuodenaikana. Jopa talvellakin pihlaja ruokkia lintuja.

Olen kovasti harrastanut näitä lapsellisia ajatusleikkejä. Jos olisit ruoka, niin mikä ruokalaji olisit? Se on aika vaikea... ehkäpä; tagliatellepastaa herkkutateilla, valkosipulilla ja parmesanilla.