ei elämää ilman pataa. ostin uuden emaloidun, punaisen rautapadan. jei,jei... kaikkia alkoi tietysti siitä, kun olin postanut ihanan poron sisäpaistin,,  mutta mitenkäs sen voi laittaa...   kaikki padat ovat jossain muualla. ei mitenkään-

juuri kun olen vannonut, että minulla on jo riittävästi keittiötarvikkeita. ei vaan ollut sitä pataa täällä kaupunkikodissa. kaikki on sen elokuvan julia & julie syytä! siinä tehtiin niin ihanasti aina ruokaa....  mä olen ihan samanlainen.  mulle kotia ei ole ilman ruokaa. 

paras tapa sanoa rakastan sinua; syömään! 

meillä on ollut poronpaistinen viikonloppu. ensin paistia, juureksia ja vihersalattia pe. sitten la perunoita, poronpaistia ja  sienikastiketta. sunnuntaina riisiä ja sieni,poropaistipalakastiketta. vielä tulee pastaa ja poroa... poromunakasta...

siis ihan poroa. porot ovat suloisia, silti syön niitä, 

hei nyt synttärit kutsuu!  9 v - on kova ikä, silloin bileet on parhaimmillaan!!