oletteko jo suunnitelleet miten vietätte pyöreitä vuosia? minä olen juri aloittanut sen homman. en mitenkään... no eihän se käy niin.... gastronomiset koti-illalliset vain nuorimmille läheisille? se on nyt ajatus numero yksi. jo suunniteltu ja toteutusta vailla. 

kavereiden kanssa viikoksi new yorkiin, tietenkin, oltiinhan me viikko lontoossakin. se ei totetudu koska mä en saa lomaa, kaikilla ei ole nyt varaa, ja muutenkin se melkein pelottaa... 

itse rakastan yllätyssynttäeitä. olen järjestänyt niitä aika monet. aina tosin miesystävilleni, jotka ovat olleet välillä kauhuissaann. tosi kivaa herätä sunnuntai aamuna kun äiti, työkaverit yms tutut tulee yllättäin herättämään sut ja alkaa onnittelemaan.   en tajunnut , että he eivät halua tehdä siitä numeroa.  mä olen olllut siis täydellinen ääliö kaikissa mun yllätysjutuissani. 

olen niin lapsellinen, että olen vain itse innoissani koko jutusta. koskaan ei itse juhlakalu ole ollut siitä onnellinen. voisin tietysti lopettaa koko juhlien järjestelyt nyt. keskityn vain hillitysti odottamaan mit kivaa mulle tulee ???   varmaan ihan mieletön putki kaikkia yllärijuttuja jo suunnitteilla mun lähipiirissä.

odottelen vaan kiltisti ja annan päivän lähestyä. voi ei siihen on vielä niin monta kuukautta? miten mä maltan.....